Dugoprugaši: kako razlike mogu ujediniti raznoliku zajednicu potrošača?
Društvene znanosti

Dugoprugaši: kako razlike mogu ujediniti raznoliku zajednicu potrošača?

running

Zajednice koje rastu i razvijaju se mogu prevladati svoje sukobe i podjele te povećati svoju unutarnju raznolikost bez gubljenja vlastitog osjećaja kolektivne pripadnosti, navodi se u novoj studiji objavljenoj u časopisu Journal of Consumer Research.

“Potrošačke zajednice su skupine ljudi ujedinjenih zajedničkom strašću. Stalni je izazov takvoj zajednici njihov neprekinuti angažman, a ta se kolektivna tijela mogu destabilizirati zbog razlika koje nastaju tijekom njihovog razvoja. Naše istraživanje pokazuje kako su članovi jedne zajednice trkača koristili socijalne i ekonomske resurse za prevladavanje takvih razlika”, pišu autori Tandy Chalmers Thomas s američkog sveučilišta Queen’s University  te Linda L. Price i Hope Jensen Schau, oboje s University of Arizona.

Autori su proučavali zajednicu za trčanje na duge staze, koja je tijekom protekla tri desetljeća izrasla iz male skupine kojom su dominirali muškarci u veliku zajednicu s masovnim sudjelovanjem raznih članova. Budući da su trkači naučeni cijeniti raznolikosti, robu i usluge za njihovu zajednicu pruža više tvrtki. Osim toga, različite vrste trkača međusobno dijele razne društvene resurse, kao što su socijalne razlike, društveni statusi, zajedničke vrijednosti i osjećaj pripadnosti.

Ovi rezultati istraživanja mogu biti zanimljivi za tvrtke kao što su Facebook, Pinterest i YouTube čiji primarni poslovni model uključuje mrežnu zajednicu, te velike brandove s ​​pripadajućim potrošačkim zajednicama, kao što su Apple, Nike i Lululemon, odnosno bilo kog zainteresiranog za mobiliziranje društvenih resursa radi poticanja širokog sudjelovanja ljudi u političkim i dobrotvornim  kampanjama te onima koji žele zaposliti i zadržati donatore i volontere.

“Velike i raznolike zajednice doživljavaju napetosti jer svaki od njihovih drugačijih tipova članova traži nešto drugo od te zajednice i njihove želje često dovode do sukoba. Međutim, ta napetost ne mora dovesti do sukoba, podjela i nestanka zajednice. Naprotiv, zajednice mogu napredovati kada članovi zajednice ovise jedni o drugima radi međusobnog dijeljenja cijenjenih ekonomskih i društvenih resursa”, zaključuju autori.

Tražili ste na googlu:

besplatni zajednica socijalne prijatelji chat

Komentiraj

Pošalji odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

Popularno

Vrh
$(".comment-click-21009161").on("click", function(){ $(".com-click-id-21009161").show(); $(".disqus-thread-21009161").show(); $(".com-but-21009161").hide(); }); // Infinite Scroll $('.infinite-content').infinitescroll({ navSelector: ".nav-links", nextSelector: ".nav-links a:first", itemSelector: ".infinite-post", loading: { msgText: "Loading more posts...", finishedMsg: "Sorry, no more posts" }, errorCallback: function(){ $(".inf-more-but").css("display", "none") } }); $(window).unbind('.infscr'); $(".inf-more-but").click(function(){ $('.infinite-content').infinitescroll('retrieve'); return false; }); $(window).load(function(){ if ($('.nav-links a').length) { $('.inf-more-but').css('display','inline-block'); } else { $('.inf-more-but').css('display','none'); } }); $(window).load(function() { // The slider being synced must be initialized first $('.post-gallery-bot').flexslider({ animation: "slide", controlNav: false, animationLoop: true, slideshow: false, itemWidth: 80, itemMargin: 10, asNavFor: '.post-gallery-top' }); $('.post-gallery-top').flexslider({ animation: "fade", controlNav: false, animationLoop: true, slideshow: false, prevText: "<", nextText: ">", sync: ".post-gallery-bot" }); }); });
Advertisment ad adsense adlogger