Na sjeveru Kenije otkrivena nova ljudska vrsta!

Fosili pronađeni na sjeveru Kenije pokazuju da je prije dva milijuna godina ondje živjela neka druga ljudska vrsta, otkrili su znanstvenici. Istraživanja otkrivaju da su u Africi živjele najmanje tri različite ljudske vrste, piše BBC.

Prema istraživanju koje je objavljeno u časopisu Nature, antropolozi su otkrili tri ljudska fosila, kosti lica i čeljusti sa zubima, stare između 1,78 i 1,95 milijuna godina.

Ovo otkriće potvrđuje teoriju da lubanja pronađena 1972. godine pripada posebnoj ljudskoj vrsti poznatijoj kao Homo rudolfensis. Lubanja se znatno razlikuje od ostalih budući da ima velik mozak i plosnato lice. No, već 40 godina lubanja je bila jedini uzorak te vrste pa nije bilo moguće reći pripada li nekoj novoj vrsti ili već poznatoj.

Nakon otkrića novih fosila znanstvenici mogu reći više o Homo rudolfensisu te zaključiti da je riječ o potpunoj novoj ljudskoj vrsti koja je prije dva milijuna godina živjela s drugim poznatim ljudima.

Znanstvenici su godinama bili uvjereni da je najstariji poznati ljudski predak bio Homo erectus koji je živio prije 1,8 milijuna godina, ali je prije 50 godina otkrivena primitivnija vrsta ljudi, nazvana Homo habilis, koja je živjela u vrijeme Homo erectusa. Sad postoji mogućnost da je zajedno s njima postojao i Homo rudolfensis, koji je bio još i stariji.

(Agencija VLM)

33 komentara na ovaj članak
  1. Jel taj putovao kroz vrijeme?To bi značilo da su ljudi kao ljudi postojali PRIJE majmuna- Onda bi bila istinit mit koji tvrdi da su u drevna vremena majmuni nastali degeneracijom ljudskog roda uslijed velike kataklizme i radijacije nepoznatog podrijetla.

2. Koji jos glupan iole pametan vjeruje u te neke praljude i te neke darvinove teorije evolucije. Svaki pametan covjek i ženka zna da darvinova teorija evolucije nije tacna,to je i dokazano od hiljada i hiljada naucnika !!!

3. Lubanja se znatno razlikuje od ostalih budući da ima velik mozak i plosnato lice.

zanimljivo Narod koji će posijati nered na Zemlji i najaviti Kijametski danPodnaslov:
    A onda će Allah izvestImam Ahmed bilježi od Ibn Harmele a on od njegove tetke: Održao je Resulullah savs hutbu, prsta nateknutog od ujeda škorpije, pa je rekao: Vi govorite: Nema više neprijateljstva, a vi nećete prestati boriti se protiv neprijatelja sve dok ne dođe Je´džudž i Me´džudž: širokih lica, sitnih očiju, crvene kose sa teških i visokih predjela zemlje, lica poput iskovanih štitova.[9] koji će navaliti sa svihstrana. Iza svakog uzvišenja će se spuštati do jezera Taberijje (Kaspijsko more).Prvi od njih će iz njega svu vodu popiti, a kad dođu zadnji reći će: ´Kao da jenekada ovdje bila voda.´ Isa, a.s., i njegovi sljedbenici će biti u velikoj neprilici,tako da će jedna volovska glava biti vrijednija od stotinu zlatnika vama danas,zbog čega će Isa, a.s., i njegovi sljedbenici poželjeti da ih Allah usmrti

4. Bože koliko tih “homo-ovakvih -homo onakvih…” kad će već jednom priznati da smo nastali pod rukama vanzemaljaca koji su naši istinski preci i gotovo ;-) isto košto se mi sada igramo sa DNK tako su se i vanzemaljci igrali i eto pošlo po zlu i dogodili se svi mi Homoblesavci koji sami sebe uništavamo i sve čega se dotaknemo,a da ne govorim da smo se počeli širiti ko epidemija i po svemiru ;-)

5. !..čovjek i majmun imaju zadnju identičnu cestu;- lemura,…od njega se račvamo…..a naš još davniji deda kojemu treba platiti misu zadušnicu je bistrooki komarac….nebeski galebovi u liku Svevišnjega služe da bi ljudi što duže ostali životinje pod kontrolom manjine….i Biblija ima statistiku po kojoj je Bog poubijao 3 450 174 ljudi iz osvete….a Vrag nešto malo!!?..

6. Ovo je više smiješno ,normalno je da se od određenih primitivnih vrsta majmuna odvojilo nekoliko koje su bile inteligentnije ,ali današnji homosapiens kamo mi nazivamo sebe ima rođaka samo u jednoj od tih vrsta.Koja točno moguće je genetski dokazati .Ali mi nismo nastali prirodnom mutacijom iz te vrste zato Darwinova teorija pada u vodu ,kad će se više znanstvenici pomiriti sa činjenicom da se netko igrao boga s genetskim inžinjeringom na nama kao što se mi igramo danas sa voćem ,povrćem i nekim životinjskim vrstama ???

1215