NASA rasturila sva ‘majanska’ proročanstva

Sva kataklizmička proročanstva prema kojima bi život na Zemlji trebao skončati 2012. godine potpuno su znanstveno neutemeljena, tvrdi u novom filmu jedan od čelnih ljudi američke svemirske agencije.

U video snimci objavljenoj 7. ožujka Don Yeomans, čelnik NASA-inog Near-Earth Objects Program Officea, objašnjava najvažnije popularne scenarije sudnjeg dana koji su uglavnom utemeljeni na ideji da poznati kameni majanski kalendar s računanjem završava u 2012. godini.

‘Prije svega, kalendar Maja ne završava 21. prosinca 2012. godine, to je samo završetak jednog ciklusa i početak novog. Baš kao što naš kalendar završava 31. prosinca i počinje 1. siječnja’, kaže Yeomans.

Tko je ikada vidio Planet X?

U istom klipu i istom kontekstu NASA-in stručnjak diskutira popularno predviđanje da bi kroz centralni dio Sunčevog sustava ove godine mogao proletjeti misteriozni planet Nibiru ili Planet X. Glasine o približavanju Nibirua potaknula je 1995. Nancy Lieder, utemeljiteljica web stranice ZetaTalk koja tvrdi da su je vanzemaljci iz sustava zvijezda Zeta Reticuli, s kojima navodno komunicira, izabrali da upozori čovječanstvo na dolazak planeta koji će promijeniti magnetske polove Zemlje. Prema izvornim upozorenjima naše svemirske braće bliski susret trebao se dogoditi još u svibnju 2003. no fanovi ovog scenarija kasnije su ‘shvatili’ da će 2012. ipak biti prikladnija.

‘Da se tako veliki planet približava Zemlji, mi bismo ga vidjeli još odavno. A da je na neki način nevidljiv, uočili bismo djelovanje njegove gravitacije na susjedne planete’, kaže Yeomans. ‘Tisuće astronoma svake noći gledaju nebo i nitko još ništa nije vidio. Postoje i ljudi koji misle da NASA-ini astronomi skrivaju informacije kako bi spriječili paniku u javnosti. Možete li zamisliti da tisuće astronoma koji prate nebo svi čuvaju istu tajnu od javnosti godinama?’, pita uz podsmjeh NASA-in astronom.

Solarni maksimum bit će 2013. i bit će blag

Yeomans priznaje da Sunčeve aktivnosti trenutno jačaju, što potvrđuju i prošlotjedne solarne baklje, međutim ističe da će one svoj maksimum dosegnuti u svibnju 2013, a ne 21. prosinca 2012.

‘Bit će to relativno blag solarni maksimum, a nema nikakvih dokaza da će tada biti Sunčevih oluja’, rekao je.

Poravnanja planeta uopće neće biti

Postoje i ljudi, kaže Yeomans, koji su uvjereni da će se sudbonosnog dana neki planeti u Sunčevom sustavu naći u tzv. poravnanju i time izazvati velike plime ili potrese. ‘Prije svega, u prosincu 2012. neće biti poravnanja. A čak i kada bi ih bilo, ona ne bi izazvala nikakve plime. Jedina dva tijela u Sunčevom sustavu koja mogu izazvati plime na Zemlji su Mjesec, koji je jako blizu i Sunce, koje ima golemu masu i također je relativno blizu. Sva ostala tijela imaju zanemariv utjecaj na Zemlju.’

Zamjene polova traju tisućama godina

U svojoj kratkoj prezentaciji američki se stručnjak osvrnuo i na predviđanje prema kojem bi nas krajem godine mogla zadesiti zamjena Zemljinih polova.

‘Magnetska polja Zemlje povremeno se zamjenjuju, međutim to se posljednji put dogodilo prije 740.000 godina… Nema nikakvih dokaza da će se to dogoditi 21. prosinca 2012. Kada bi došlo do zamjene, ona bi potrajala tisućama godina. Konačno, čak i ako stvarno nastupi, to neće izazvati probleme na Zemlji, osim što ćemo morati preurediti svoje kompase. Izuzetne tvrdnje traže izuzetne dokaze’, naglasio je Yeomans citirajući popularizatora znanosti Carla Sagana i zaključio: ‘Od početka pisane povijesti do danas bilo je na stotine tisuća pretkazanja smaka svijeta, a mi smo još uvijek ovdje.’

Društveni korijeni straha

U Sjedinjenim Državama još se od Hladnog rata i utrke u nuklearnom naoružanju snažno razvija pokret tzv. survivalista ili prepera koji se pripremaju za moguće globalne probleme i kataklizme od onih društvenih – krize, inflacije i ratova, do prirodnih – udara asteroida, eksplozija vulkana ili solarnih oluja. Takvo raspoloženje potiču i brojne vjerske organizacije koje najavljuju skori kraj ‘materijalističke’ civilizacije i dolazak posljednjeg suda. Među njima se ističe mormonska crkva, koja se službeno zove ‘Crkva Isusa Krista svetaca posljednjih dana’, a svojim članovima preporučuje da pripreme hranu za sebe i obitelji za najmanje godinu dana. Stoga nije čudno što se gotovo svake godine u SAD-u pojavi jedno ili više proročanstava koja predviđaju neku kataklizmu. A što muči Amerikance, često tišti i ostatak svijeta, piše tportal.hr

88 komentara na ovaj članak
  1. Glupost, majanska proročanstva nikada nisu ni govorila o kraju svijeta, a ovo ostalo su čiste izmišljotine koje se pripisuju Majama. Završava 13 baktun, prelazimo u 14. I to je sve. NASA nije ništa rasturila, jer majanska proročanstva ne postoje…Ja živim u Guatemali i valjda znam ponešto o Majama, o čemu često i pišem. Zato, u ime znanosti, prekinite s ovim blezgarijama.

2. uzmimo u obzir da otkad je julije cezar uveo prijestupne godine na kaledaru do sad proslo 514 prestupnih godina, sto bi znacilo da smo po majanskom kalendaru mi sad trebali biti na 15.8.2013… toliko o tome.. sami tupeše i naivci

• Eh majstore, pa naravno da su ovi koji govore o 21.12. uračunali i prestupne godine. Nisu baš svi tako glupi kako ti misliš, a jedino ti pametan.

3. maje su jako precizno računali vrijeme,tako da je ovo sa prijelaznim goinama za nasmijati se…..uostalom postoje i razlike u računanju….,a kako je i gosp. ranije naveo,onaj tko je upoznat sa spiralnim računanjem vremena,onaj tko imalo poznaje majanske spise – oni ne govore o smaku svijeta,nego o prelasku u novo razdoblje……čak ni sama riječ “apokalipsa” nije ono što velika večina misli….

4. njihov prelazak nije uvjetovan danima,mjesecima,niti godinama već položajem planeta,tako da je ovakvu glupost tipa “prijelazne godine” mogao napisati samo vrsni poznavatelj….

5. Praznovjerja,religije,prorocanstva…to su tone smeća ispunjene vlastitim ljudskim pokvarenostima! Jedan od kandidata za americkog predsjednika je mor(m)on! Samo jos to svijetu fali,takva osoba na celu velesile koja u svojoj glavi balansira između proreknute apokalipse i zelje za tim! Hm :-/

6. meni osobno i nebi previše smetalo da vidim kraj ovakvoj “civilizaciji”……..čisto da razjasnim,nisam nikakav vjernik,ne vjerujem u priče za malu djecu…..ali vjernik ili ne , biti – čovjek je nešto što bi samo po sebi trebalo biti osnovno svima…….a ljudi je danas malo…..gotovo da ih moraš mikroskopom tražiti…:)))

7. “za nasmijat se”?… znaci, zelis reci da su maye ciji se kalendar poceo koristiti od 11.9. 3113 godina prije nove ere, unaprijed znale da ce cezar 45g prije nove ere (3068 GODINA KASNIJE) promjeniti obracun tako sto ce uvesti prijestupne godine?…

8. Kristiane biti racionalan covjek..to se trazi! Jer stavljati kamene rezbarije i prasnjave pergamente i knjizurine ispred suvremenog proucavanja svemira je ludost! Pogotovo kad to serviraju masama kako god tko zeli za svoj interes ili opravdanje! Zar je bitno tko je kako racunao vrijeme…izmjenio ga nije zar ne? Nije drek nego se pas posrao…otprilike :)

9. @kristian govorim u vezi kojekakog kvazi proroka ili sto li je vec, koji je “izracunao” i izjavio da ce svijet zavrsit 21.12, sto nema nikakvog smisla..

10. ..a pametnu stvar je rekao Albert….”vrijeme je relativan pojam,a to što ga je čovjek zarobio u dane,sate,minute i sekunde,nije problem vremena – nego čovjeka “…..

11. @ Hopi a Majka?sto je s Majkom? Otac je rekao, Majka ce izvrsit !? sa Majama ili bez njih… Majka puca po savovima :( onaj koji poznaje Majku spoznat ce i spasenje te iste i njenih ponekih buducih CIVILIZACIJA. Spremni na to neka krenu za ocuvanjem nase (: Civilka u neciviliziranoj civilizaciji ;)

12. nitko ne može znati sa 100% sigurnosti. Solarna oluja od ožujku 2012 se nastavlja,ljudi trebaju shvatiti je da je to postupno napredovanje aktivnosti Sunca ,U prosincu će se povećati njegova snaga i za 10 puta.Promjene će se dogoditi tijekom godine, a sasvim moguće NASA će biti vrlo tiha što je dulje moguće. povijesne karte potresa i izgleda sve gore i gore…http://research.dlindquist.com/quake/historical/?mag=7&type=strength&freq=year&style=raw

13. kakva sad majka?! xD… ljudi dragi ne lajkajte ovakove stranice iz potrebe da budete pametni medu facebook frendovima, ovo nije mjesto za sirenje nadri religija i gluposti…

14. @Ivane – baš tako ,racionalan čovjek…..e sad….astrofizika je znanost u pelenama,bazira se na zakonima fizike,….i ničemu više….stvari se postavljaju na način “tako bi trebalo biti ” – u teoriji…..u praksi to malo drugačije izgleda….ne vjerujem u nikakve pergamente,natpise,nisam religiozan,ali da postoje sile i događanja ,ne samo u svemiru,nego i svuda oko nas – postoje…..mi samo još nismo dovoljno zreli ili evoluirali,kako hočeš , da ih razumijemo…..

15. Fuckas to sve kad znas da si ovdje sam u hrpi morona,mormona kojima nije stalo do Zemlje vec do spasavanje vlastite glave. Ako u toj glavi nema civilizacija…ko ju sisa !?

16. Polako Kristiane..sondira se suncev sustav,Hubble ce dobit moćnog nasljednika za daleki svemir a CERN odrađuje svoje na subatomskoj razini! Da su nam svi odgovori servirani (kao nekima ovdje) nebi bilo zanimljivo!!

17. @hopi preocito trollanje
    @antonija znaci ako ne smatramo prirodu i Zemlju kao neku vrstu religije mi smo moroni?!.. vrhunska izjava ahahah

18. ima čak i zanimljivih tema i istraživanja oko čovjekovog mozga ( ima na onom 4 D portalu nekih zanimljivih članaka ) i što se dešava nakon…….u principu se mozak ponaša kao neka vrsta elektromagnetskog generatora….a čovjekova svijest bi bila neki oblik energije ( religiozni bi to možda nazvali dušom )….a opće poznata nepobitna činjenica je da energija nikad ne “prestaje postojati”, jednostavno prelazi u novi oblik…ne mogu naći snimku gdje su proučavali što se dešava kad mozak “umre”,ali ukratko….ostaje energija – koja se izgubi nakon nekoliko sekundi…..

19. postoje stvari koje ne razumijemo……..niti čemo ih ikada razumijeti………i u tome nam neće pomoći ni Hubble…ni NASA….a definitivno neće kriminalci u haljama……

20. @Sunčica….NASA je Američka – njima je laganje u opisu posla……i za vjerovati im moraš stvarno imati manjak samosvijesti :))

21. Meni ju je preporucio jedan lumen tu na znanost.geek.hr pa cu evo i ja tebi Kristiane,knjiga “Tajne Uma” iliti orig.Mind Hacks od Toma Stafforda i Matta Webba! Neces pronaci dusu,svijest hoces ali svakako zanimljivo i strucno stivo o nasem mozgu bazirano na kognitivnoj neuropsihologiji,neka te naziv ne prepadne jer pisana je za laike i razumljiva svakom!

22. Nije sve prividno…koliko znamo imamo i ostala osjetila koja nisu ovdje samo kako bi to tako osjetili vec kako bismo ta osjetila ukljucili u potpunosti! Mislim dakle jesam ! Mislis ili samo gledas ? @ Kristijan

23. Oprosti ;) no smatram da to nepostivanje Zemlje i cini sva sranja na njoj zar ne ? :/ ako to jos nije shvaceno tako…mozda bolje da se vratimo racunanju i kemijanju. To pomaze sigurno

24. A to sto se događa sa mozgom nakon smrti ti je otprilike kao kad iskljucis komp i bacis ga van na kisu…jos nekoliko nasumicnih “slobodnih” elektrona protutnji kroz silicijsku jezgru! Jednako je i s mozgom,ostaje samo molekularni odnosno stanicni raspad,truljenje,crvići jako happy :)

25. sa mozgom – točno……ali mozak pokreće energija…..kao što komp. pokreče struja…..komp. možda doživi raspad …ali što je sa strujom koja ga je pokretala ?

26. @Ivane…:)) neću se prepasti….odrastao sam uz Kuran,Bibliju,hrpu ostalih religija koje su u principu iste,osim u nijansama…večina stvari je “posuđena” iz drevnih civilizacija i malo upakirana da bude prihvatljivija širim masama…….i masom štiva za zabavu koja se dotiću ljudske svijesti…..( stara je psiholog )….ali nisam baš čitao te psiho – stvari….više me zanimalo recimo,utjecaj starih kultura na današnju religiju,recimo,Mojsijevo petoknjižje na Hebrejskom nekoliko stotina godina prije nego se uopće i pojavio Hebrejski jezik….i takve stvari…a što se mozga tiče,više me zanima onaj dio o neiskorištenom potencijalu – koji je kod nekih malo razvijeniji,utjecaj toga na posebne parapsihološke sposobnosti i tako……..ali već smo odmakli o teme……jaaako :)))

27. Hladenje koje slijedi kocenje trupla …sasvim logicno :/ potpuno zemaljsko i prirodno…ne bavimo se umiranjem vec prezivljavanjem.i ako vec imas tu energiju koristi ju maksimalno za dobrobit tude

28. Samo laksi planet kojeg privlaci nasa energija :/ nznm nisam proucavala…no moze li se uzgajat sto god na njemu a da nema kod nas ?cula sam da nam se tehnologija pomakne unaprijed kada je blizu :/ i dali je povezan sa kakvim metalom koji bi nama mogao biti koristan?

29. Covjeka bi mogli okarakterizirat kao elektrokemijski organizam kaj ne?! Usporavanjem protoka krvi u tijelu zbog otkazivanja organa, mozak ostaje bez kisika pa elektroni podivljaju. Mozak ´baca´ posljednje impulse, a oni pokreću lančanu reakciju i slike koje ne postoje. Ta reakcija traje od 30 sekundi do tri minute, ali je se rijetki poslije sjećaju (oni ozivljeni)! A duša…to je covjekova pusta zelja nastala upravo na tim elektronima i slikama koje su projecirali! Bolje mjesto,visi sud,itd..upravo zato je ovaj jedan zivot poseban,nema dalje!

30. e tu se ne bih s tobom složio……sve živo i sve mrtvo pokreće neka vrsta sile ili energije…..lijepo si to usporedio sa kompom….da bi komp živio potrebna mu je struja – da bi čovjek funkcionirao na način na koji funkcionira potrebna mu je svijest ( možeš ju nazvati i duša ) – jer je svijest jedino što nas razlikuje od ostalih organizama…..kamo svijest odlazi ako ju gledamo kao pokretačku energiju – energija ne umire,kao što sam rekao,jednostavno prelazi u novi oblik energije…..

31. Uuuu dobra, dobra ! (: ali nekako,to nije sve… ja to necu dozvolit,a i neki od nas bi trebali tako. Svakim danom spasavas guzicu pa zasto ju nebi spasio i dan poslje ?

32. Kopernik je pokušavao uvjeriti ljude da je Zemlja okrugla.(smatrali su ji čudacima i vješticama ) Nisu svi vjerovali smijali su mu se naučnici tog vremena, sad se vjeruju da se okreče iako ima spiralna kruženja.

33. Ne…nas pokrecu kemijski procesi! I emocije su kemijski procesi,nagoni pravilno tempirani su kem.procesi…na svaki podrazaj luci se ovaj onaj protein (nisam strucan:) a elektroni su samo prenosnici informacija kroz zivcani sustav,neuroni u mozdanoj kori prave izboje (lancani,refleksni itd..) i slijedi reakcija! Ali naravno takav sustav proizvodi i elektromagnetizam…ne poput dalekovoda :) ali proizvodi kao i toplinu! I nije istina da nas svijest razlikuje od ostalih organizama..posjeduju je i zivotinje,tuguju,brinu se,ljute se,boje se itd.. Mislim da bi trebali definirat svijest a to je tesko,jel to inteligencija ili samo znamo da postojimo? Neznam to je vec za filozofiranje i hrpu komentara a 4:00h je :) Nekom drugom prilikom!!! Pozzz

34. svi imamo neka svoja razmišljanja…..svi imamo svoju vlastitu svijest…….svatko od nas možda ima i neku svoju teoriju……ali na kraju – sve su to samo pretpostavke i uvjerenja…..samo budala misli da je njegovo mišljenje jedino ispravno…..a kako je Sokrat rekao – “znam da ništa ne znam”…..i to je jedina – istina…….ostalo su naklapanja…..

35. Me like it (: no dali je moguce da njeno okretanje daje zrak koji udisemo ?a da se rotira eto tako…sto se i ostatak stvari uokolo rotiraju ? Neznam :( totalno nisam jos dovoljno nacitana niti imalo skolovana ): ali sam spremna za ic dalje s ovime sto mogu povezat s povezivim. I ide mi xd nadam se ! Ova stranica je nesto najbolje cemu sam se ikad prikljucila ! Hvala vam sto mi dajete informacije koje nemogu sama trenutno nac…nedostatak interneta u 20 godina mozda daje neke rezultate radi vas jos vise :)

36. i lijepo si to napisao – kemijski procesi upravljaju nama.Međutim,ja govorim drugo,životinje također imaju emocije,emocije su također stvar kemijskih procesa…..ali….čovjek je toga SVJESTAN – drugi organizmi nisu…..Jer,za razliku od drugih organizama – čovjek kontrolira svoje emocije i nagone ,a ono što ga na to tjera nije inteligencija ni kemijski proces , nego SVIJEST……

37. ne znam ja ništa :))…..samo pretpostavljam – i razmjenjujem mišljenje sa drugim ljudima…..i ne osječam se nadmočno :))

38. Ali nije bio ni covjek do nedavno..pa jeli svijest=ucenje?? Npr.dupin..divlji dupin dođe i u par minuta sprijatelji se sa roniocem kad je procjenio da mu nije prijetnja..nekoliko minuta kasnije obrani tog svog novog frenda ronioca od kitopsine i dodje se natrag maziti :) pricam o divljem dupinu koji je jako malo ili nikakvog kontakta sa ljudima imao! Jeli onda svijest=radoznalost? Filozofiram bzvz a jedva gledam…noc jos jednom ;)

39. i ja filozofiram :))……ali, opet,što se tiče teorije evolucije….po meni je to čisti idiotizam,jer ako smo nastali od jednostaničnih organizama……preskočimo nekoliko milijuna godina evolucije….dolazimo do primata – koji su “evoluirali” u današnjeg čovjeka……i nekakvo logično pitanje bi bilo – zbog čega “planet majmuna” nije stvaran do sad ?…jer uz današnju tehnologiju zašto jednostavno čimpanze ne “evoluiraju” – barem malo ?…….btw – u čovjeku su i 2 gena kojih nema u niti jednom organizmu – zato tisućama godina majmuni ostaju – majmuni…..ne evoluiraju više…..

40. Hh ;P znas ti dobro !a i zasto ne ?ako se bakterije mnoze bez beda uokolo svaka sa svakom,zasto i mi nebismo bili vrsta nametnika dobivENA od svega sto je tada uzivalo u razmnozavanju o.o stvoris savrsen organizam koji ima imunitet na sve sto je u njemu,a ima svega. Imunitet stvori novog covijeka. Dobar. Moguce ili ne? Jos malo proucavanja nece skodit (: ako ne prodje granice normale i dozvoli mozgu da pretjera

41. A i nova civilizacija moze radi te lude majmunske xd teorije isto tako izludit te isprobat majmunske uzitke.. huh da tako zabrijemo … bed !

42. Netko je napisao da mi imamo svijest, a drugi organizmi nemaju! Ne bih se slozila.. Ja mislim upravo suprotno! Mi nemamo svijest, a ostali organizmi (prije svega zivotinje) imaju! Da mi imamo svijest, onda ne bi, svjesno unistavali planet na kojem zivimo! Prekjucer sam gledala dokumentarac (mislim da je bio na 2.programu) Zaljev, u kojem se govori o tome kako japanski ribari ubijaju tisuce i tisuce dupina na godinu.. Zbog nekog obicaja i kulture za koji japanski narod NEMA POJMA! A tamosnja vlada o tome suti! I plus toga, sebe i svoju djecu truju tim mesom koje je prepuno zive! Ubijaju ih, kako kazu, jer su stetocine koje im jedu ribu! U redu, covjek mora jesti i ribu, ali zasto ubijati TISUCE I TISUCE dupina koji moraju zivjeti od necega i imaju otrovno meso, kojim oni SVJESNO truju i sebe i druge ljude?? Oni ne mogu birati sto ce jesti, dok mi mozemo! Ako je vjerovati u Boga, zasto je stvorio domace zivotinje?? Neki ljudi imaju razlicite poglede sto su domace, a sto divlje zivotinje! Kinezi masovno ubijaju tuljane, zbog koze! Oderu ih i ostave na obali da trule! Sta su napravili europljani sa bizonima kada su naselili ameriku? Oderali im kozu zbog krzna i ostavili ih da trule, dok su indijanci sve koristili! Od krzna, mesa do kostiju! Zato vise nema ni bizona, a indijance se moze nabrojati na prste jedne ruke!! Unistavamo hranidbeni lanac!!! Ocito ljudi misle, pobijmo sve kitove, dupine, tuljane, morske pse, (sredozemnu medvjedicu smo skoro istrijebili) pa cemo imati vise ribe za sebe!! Ne ide to tako!! UPRAVO ZATO LJUDI NEMAJU SVIJEST!!! Nekad se stvarno sramim sto sam covjek!!!!!!!!

43. Sve je energija, sve što postoji, i vrijeme i planeti i zvijezde… sve ima energiju i materiju. Kao što je materija naš prah koji ostaje za nama, drugi dio, naša svijest, isto ostaje zauvijek… u nekom drugom obliku energije.
    U povijesti su postojali ljudi koji bili bliže shvaćanju svega i oni su bezvremenski… Da Vinci, Newton, Einstein… ima i danas ljudi koji su bliži shvaćanju energije od nas ostalih. Pročitajte ovaj članak Nikole Tesle koji otvoreno govori o svemu što je on doživio. A on nije bio neki Icke ili ko znam što, već čovjek koji je bio ispred ne svog vremena, nego iznad obične svijesti:

44. Meni je najbolje sto je Barbara napisala da je Bog stvorio domace zivotinje!?!?
    Otkud tebi pravo da biras i osudjujes koja zivotinja se smije jesti, a koja ne?
    Japanci koji imaju najduzi zivotni vijek, upravo zbog te zatrovane zive?
    Stvarno se trebas sramiti sto si covjek.
    Trebala bi biti zlatna ribica, ili tako nesto.
    A za Kristiana nemam rijeci. Zar vjera moze toliko isprati mozak?
    Ocito da ne.

45. Sve je energija, sve što postoji, sve ima energiju i materiju. Kao što je materija naš prah koji ostaje za nama, drugi dio, naša svijest, isto ostaje zauvijek… u nekom drugom obliku energije.
    U povijesti su postojali ljudi koji su bili bliže shvaćanju energije i oni su bezvremenski… Isus, Da Vinci, Newton, Tesla, Einstein… ima i danas ljudi koji su bliži shvaćanju energije od nas ostalih. Pročitajte ovaj članak Nikole Tesle koji otvoreno govori o svemu što je on doživio. A on nije bio neki Icke ili tko znam što, već čovjek koji je stvorio moderni svijet i bio ispred svog vremena, iznad obične svijesti:

46. Barbara nisi u pravu potpuno, mada se djelomično slažem s tobom. Čovjek je odgovoran za ovaj planet i mora upravljati razumno sa svime na Zemlji. Pošto je on poremetio ravnotežu, normalno je da se dešavaju prirodne katastrofe, bit će još i gore. Čovjek ima svijest kao i neke životinje, npr. dupin koji može razlučit prid ogledalom da je na njemu prikazan njegov odraz, a ne da je to drugi dupin. Čovjek ima svijest, fali mu odgovornosti ali očito nema SAVJEST. To je božji glas koji nas opominje kad griješimo i činimo neko zlo, kao npr. krađa, laži sve do ubojstva i sl.

47. Jest da u Evanđelju po Mateju stoji da Isus odgovara učenicima na pitanje kad će sudnji dan – „Nitko ne zna kada će doći taj dan ili sat, ni anđeli na nebu, niti Sin, nego samo Otac.” No to ne zabranjuje ljudima da vjeruju svakom proročanstvu koje njima odgovara, ili prema kojem imaju simpatije. ;)

48. Ljudska civilizacija je napredovala jedino u tehnologiji, a kako godine prolaze u etičkom smislu smo na razini ameba. Čovjek si je dao malo preveliku slobodu, a zaboravlja da sa slobodom dolazi i odgovornost. Ima vas mnogo koji ste u religiji pronašli sebe, ali jeste li to vi ili je to mišljenje koje vam je nametnuto? Ima mnogo katolika ovdje i ja sam “po papirima” iako se ne smatram jednom od njih, ugl. vi postujete 10 BZ, a predpostavljam da veliki dio vas jede meso, a šta je s one dvije zap.: Ne ubi / Ne čini drugima što ne želiš da se tebi desi?? I kako vi kažete Bog je stvorio životinje da se imamo čime hraniti? Inače, ljudi su po prirodi biljojedi. Bit svega nije da se prati gomila ljudi već da pronađete sebe. I da, trebamo ostaviti što bolji planet budućim naraštajima? Kome? Pametnije bi bilo da što bolje naraštaje ostavimo Zemlji, a kako smo krenuli uništit ćemo se sami..

49. ja ne znam u kojem si ti mene dijelu prijatelju povezao sa religijom ?….kao što sam napisao,čovjek ima mogučnost razlikovati se od primata – razmišljanjem i donošenjem zaključaka na temelju toga…..iako,treba male sive stanice naučiti koristiti…..

50. jer ja ne vidim neku pretjeranu razliku između Boga i Petra Pana – osim u imenu,odnosno imenima autora tih priča za malu djecu…..

51. Ajme Petra ja se moram nasmijati na tvoju recenicu da su ljudi biljojedi.. Di si to zaboga procitala?? Covjek je svejed i nas probavni sustav je tako napravljen.. Da probavlja SVE, a ne samo biljke! Pas je svejed, macka, dok je krava recimo biljojed, a njoj se danas u hranu stavljaju razlicita sranja mesnog porijekla koje njezin probavni sustav ne moze probavit! I pretpostavljam da si vegetarijanka?!?!

52. Ljudi, sve pametne osobe što prekrasno pišete o svemu ovome, samo vam mogu preporučiti da čitate “KNJIGU ZNANJA” apsolutno sve sjeda na svoje mjesto; religija, Bog, univerzum, život, “druga” bića, itd…

53. Ja volim da procitam svakakvih stvari uvezi znanosti, al kad vidim ove sto se furaju na Isusa, Oca…Zar zbilja da vjerujemo u postanak svijeta koji je napravio neki Alah Bog ili tko god… Vjera i znanost neidu zajedno…sad vi pljucajte po meni al ja mislim da je nas planet Zemlja ipak nastao malo drugacije neg da ga je neki tamo Bog stvorio

infografika-9
Kolekcija 9 najkreativnijih infografika
budizam
Povijest prirode i duha: Može li budizam objasniti evoluciju?