Znanstvenici proizveli novo biće od silikona i stanica štakora

Bioinžinjeri s Harvarda i Caltecha proizveli su biće nalik na meduzu koje se zapravo sastoji samo od silikona i stanica štakora.

‘Meduzoid’ je ime prvog proizvedenog kiborga. Riječ je o vrlo jednostavnom biću koje ujedinjava živu i neživu materiju. Najveći dio meduzioda sastoji se od elastičnog silikona, dok je u središnjem dijelu uzgojen tanki sloj stanica štakorjeg srca. Kao što možete vidjeti u priloženom videu, stvoreno biće kreće se poput meduze;

Naravno, riječ je o biću koje nema svijest i koje radi na principu čistih refleksa. Na svako ‘kucanje’ stanica štakorjeg srca, meduzoid se skuplja, a elsatičnost silikona cijelog meduzoida vraća u početni položaj.

Znanstvenici naglašavaju da će sada nastaviti raditi i na kompletnijim organizmima, a izrazili su namjeru da svojim otkrićima unaprijede proizvodnju umjetnih ljudskih organa.

37 komentara na ovaj članak
  1. Kak svi skaču “da li je to potrebno” kad se radi o istraživanjima, bilo da se radi o CERN-u ili ovakvim “čudnim” pokusima. Zašto se nitko ne buni protiv rata? Koliko se novaca troši na rat? Da te novce imaju znanstvenici, mi bi već letjeli svemirom. A što se Boga tiće, da nije htio da radimo to što radimo, dao bi nam mozak amebe. Iako ne vjerujem da mi imamo išta s Bogom, bar ne onakvim kakvim ga zamišlja veliki dio ljudi.

2. Isuse koji senzacionalisticki naslov! To nije bice vec nakupina stanica srca koje pulsiraju u kulturi i na taj nacin pokrecu tu tvorevinu, a ne bice! Zbog takvih glupih neprofesionalnih senzacionalistickih naslova znanstvenici ispadaju kao neka cudovista koja rade protiv covjecanstva, sramota!

3. Ovisi šta vam ulazi u definiciju života. Nema svijest. Po meni, ako nema svijest, nije živo. Ako nije živo, nije biće. Bar nije jedinstveni entitet. Radi se samo o nakupini živih stanica čije djelovanje pokreće masu u koju su ih usadili – analogno tome bilo bi da uzmeš hrpu ljudi i daš im da skupa veslaju u istom brodu i onda tvrdiš da je brod živo biće jer se kreće. Apsurdno!

4. problem danasnje znanosti je što ne nastoji steći razumjevanje o postojećem već traži načine za zamjenu postojećeg, ne želi naučiti uzroke problema već ih zakrpati tako što će zamjeniti cijeli sklop