O nama

Dobrodošli na Znanost.com, portal posvećen popularizaciji znanosti kod Hrvata.

Više niste prisiljeni obilaziti strane web-stranice u potrazi za novostima iz svijeta znanosti! Od sada su vam takvi sadržaji dostupni i na hrvatskom jeziku, pisani razumljivo, pristupačno i neopterećeni brojnim znanstvenim izrazima, no ipak dovoljno stručno da u vama probude želju za daljnjim širenjem znanja. Bez obzira jeste li ekspert za neku temu ili pak početnik u svijetu znanosti, vjerujemo da ćete na ovom siteu pronaći nešto za vas.

Mi nismo oportunisti koji su na brzinu složili site u želji da što prije uzmemo dio kolača u trenutno profitabilnoj sferi tržišta. Imamo dugogodišnje iskustvo u online businessu na inozemnom tržištu i uvidjeli smo nedostatak određenih sadržaja u hrvatskom web prostoru, jedan od kojih je i kvalitetni znanstveni portal. Naš cilj je putem stručno pisanih i aktualnih znanstvenih novosti i općeobrazovnih članaka originalnih sadržaja te kvalitetne korisničke podrške postati i dugoročno ostati referentni hrvatski portal za popularnu znanost i znanstvena pitanja.

O stranici

Na portalu možete pronaći članke te informacije o novostima i zbivanjima na području znanosti iz cijelog svijeta pa tako i iz Hrvatske. Portal obuhvaća razna područja znanosti, od općih znanosti kao što su matematika, fizika, kemija, biologija i društvene znanosti pa sve do medicine, tehnologije, astronomije, ekologije, neuroznanosti, psihologije i mnogih drugih. Također pod sekcijom razno možete pronaći biografije poznatih znanstvenih ličnosti čija su otkrića i doprinosi oblikovala svijet kakav poznajemo danas.

Administracija